Voopoo DRAG S Kit 60w
Несподіване відгалуження легендарної лінійки від Voopoo знайшло своє місце в стані картриджних систем, а точніше, в класі гібридних пристроїв, що поєднують у собі якості батарейних модів і роботу на картриджах - Drag S Pod.
Особливості
Габарити Voopoo Drag S Pod Mod Kit нагадують однобатарейні боксмоди, однак, сам девайс живиться від вбудованого акумулятора ємності.
Корпус Voopoo Drag S виконаний з металу і пластику, що доповнюється стильною шкіряною вставною на задній частині, яка служить кращою рогатістю і доречно задає більш преміальний настрій девайсу.
Voopoo Drag S Pod Mod працює на фірмовій платі GENE.TT, який, як і старші моделі, може похвалитися показовим часом відгуку, а також налаштування потужності. Режимів роботи у пристрої два: один – це режим Smart, що виставляє потужність залежно від опору випарника, другий – режим VW, який підійде більш сучасним користувачам, оскільки дозволяє виставити потужність самостійно.
Цікавою особливістю Voopoo Drag S є те, що при класичному компонуванні рішень класу «мод-під», він підтримує не тільки ширяння по кнопці, але й автоматичний датчик затягування. Додатковою фішкою Voopoo Drag S Pod Mod Kit є спеціальна система досягнень, зав'язана на датчику затягування. Логіка роботи така, що чим довше ви користуєтесь пристроєм – тим більший рейтинг вам присвоюється. Це цікаве рішення для тих, кому потрібна додаткова мотивація при спробах перейти з традиційних тютюнових виробів на пару.
Картридж для Voopoo Drag S використовується такий самий, як і в наборі Drag X.Він більше нагадує класичний атомайзер, хоч і конструктивно є картриджем. Він працює від змінних випарників Voopoo PnP та підтримує регулювання обдування. Картридж закріплюється в гнізді за допомогою потужних магнітів, а для його заправки необхідно заздалегідь витягти його, оскільки отвір знаходиться на нижній стороні.
Ви можете придбати Voopoo Drag S Pod Mod Kit у фірмовому магазині Vardex Вашого міста або зробити резерв на сайті з самовивозом із роздрібного магазину.
Drag S: пристрій картриджа, вибір випарників, RBA – база, висновки
Новинка травня у вейпінгу Drag S від компанії Voopoo. Цей вейп із серії Pod Mod, який працює на вбудованому акумуляторі 2500 мАг, використовуються змінні випарники із серії PnP.
Департамент маркетингу Voopoo вирішили використати популярну назву Drag, адже всі пам'ятають популярний перший Драг, який навіть зараз на вейп-барахолці має попит. Дещо пізніше, на початку епохи Pod System, Voopoo випустила Drag Nano і рік тому це був дуже популярний Pod. Ось і зараз, з виходом Драг С, компанія Вупу вирішила використовувати магічне слово “drag” з метою максимальних продажів нового пристрою.
Спонсор випуску найбільший інтернет-магазин продуктів для вейпінгу Sourcemore.com
Комплектація
Drag S, два випарники, кабель для заряджання, інструкція.
Інформація для інформації
Vоороо Drag S Pod виготовлений з металу, пластику та шкірозамінника. Мод представлений у 7 варіаціях: Classic, Carbo Fiber, Retro, Mashup, Chestnut, Marlasa, Galaxy Blue. Усередині встановлений чіп GENE.TT з підтримкою від 0.1 Ом та потужністю 60 Ватт. Для роботи картридж використовує випарники з лінійки PNP.
Технічні параметри
Вихідна потужність: від 5 до 60 Ватт,
Опір, що підтримується: від 0.1 до 3 Ом,
Ємність вбудованого акумулятора: 2500 мАг,
Об'єм танка: 4.5 мл,
Режим роботи: VW.
Розміри
Висота: 87 мм,
Ширина: 33 мм,
Товщина: 28 мм.
Картридж та випарники
Картридж нічим не відрізняється від представленого для Drag X. Все такий же круглий вбудований дріп-тип, заправка знизу та об'єм 4.5 мл.
Злегка змінилася комплектація – тепер у наборі поставляються два коїла PnP-VM1 на 0.3 Ом та PnP-VM5 на 0.2 Ом.
Регулювання обдування та кріплення не змінилися. Крім того, випарники підійдуть від минулих моделей девайсів, які використовувалися наприклад Voopoo Navi.
Батарейний блок, плата, керування pod
Батарейний блок залишився схожим зі "старшим братом", тільки трохи зменшився по висоті за рахунок вбудованого акумулятора. Зовнішній вигляд має лише деяку подібність до Voopoo Vinci. Ззаду знаходяться регулювання обдування у вигляді повзунка та вставка зі шкірозамінника.
З обох боків з боків є отвори забору повітря.
На лицьовій панелі розмістилися кольоровий екран, кнопки керування та порт для заряджання.
Місткість вбудованого акумулятора складає 2500 мАг. Як чіпсет використовується GENE.TT. Він видає до 60 Ватт у єдиному режимі роботи. Також плата піднімає опір від 0.1 Ом.
Як і для Drag X, додали режим з ачивками з незрозумілими на даний момент правилами.
Авторська думка
Так як для версій X і S використовуються однакові картриджі, то питання дріп-типу і нижньої заправки залишаються актуальними. Але й плюси з гарним об'ємом та широкою лінійкою коїлів не можна не згадати.
Сам батарейний блок схожий не тільки зовні, але й функціонально з версією зі знімним акумулятором. Єдиний момент полягатиме в невеликому зниженні вихідної потужності до 60 Ватт.
Також варто згадати, що обидві версії було представлено практично одночасно. Тому у читачів може виникнути питання – а навіщо це все треба?
Особисто ми вважаємо, що догодити одразу всім користувачам практично неможливо. Існує частина парильників, хто продовжує користуватися пристроями на вбудованому акумуляторі кілька років після покупки. А додаткові витрати на акумулятори та зарядку виглядають для них не особливо потрібними. Навіть якщо згодом вбудована батарея перестає тримати заряд, її можна замінити в багатьох сервісних центрах за 300-600 рублів. Тому S версія також зможе знайти свого покупця.
І з використанням змінних випарників та RBA бази, 60 Ватт цілком вистачить для комфортного ширяння. А далі з проставкою під 510 атомайзерів можна буде накрутити невеликий односпіральний бак, за бажання. Цінник за цю версію знаходиться поки що в межах 40 доларів. Як і "старшого брата", ціна зависока, враховуючи набір. Тому радимо також зниження до рівня 30-35.
Drag X Pro від компанії Voopoo: бак, випарники, практика використання та висновки
Voopoo Drag X Pro – яскравий приклад підmod на кожен день. Девайс максимально віддає 100 Вт, при цьому класно навалює, що дозволяє видувати великі хмари пари. Крім того, він приємно виглядає, якісно зібраний і може працювати навіть від трьох типів акумуляторів.
Комплектація
У комплекті бак TPP-x Pod, випарники TPP DM2 0.2 ohm, TPP DM3 0.15 ohm, перехідник для акумулятора 18650, провід USB Type-C для заряджання/прошивки та папірця.
Технічні параметри
Робоча потужність: від 5 до 100 Вт,
Струм зарядки: 2 А,
Діагональ екрану: 0.96″ (кольоровий),
Порт заряджання: USB Type-C,
Опір, що підтримується: від 0.1 до 3.0 ohm,
Сумісність із акумуляторами: 18650, 20700, 21700.
Інформація для інформації
Voopoo Drag X Pro Kit виготовлений цинкового сплаву та екошкіри, представлений у 7 кольорах, платою управляє чіп GENE.Fan 3.0, що підтримується опір від 0.1 Ома, а максимальна потужність до 80 Вт, підтримує 3 формати акумуляторів – 18650, 20.
Розміри
Висота: 135.5 мм,
Ширина: 34.5 мм,
Товщина: 28.8 мм
Бак TPP X Pod
Почати варто з того, що бак тепер не повністю з пластику, а з додаванням металевих деталей. Так само змінена форма.
щоб відкрити заглушку для заправки, потрібно по годиннику провернути трохи верхню кришку, оголивши тим самим заправний отвір, який підчепивши нігтем можна відкрити
І з'явилася нова кришка для заливання рідини. А ось про неї розповім трохи докладніше.
Не можу сказати що рішення зручне, але тепер бак хоча б не потрібно знімати з-під мода щоб заправити. Бак має ємність 5.4 мл.
Комплектні випарники серії TPP-DM
TPP – DM2 0.2 ohm 40-60w, TPP – DM3 0.15 ohm 80-100w є комплектними. сітці (mesh).
Яку рідину краще заливати
Почну з того, що у баку пристрою стоять випарники TPP.
Дані випарники здатні перетравити рідини з наступним співвідношенням PG/VG: 50/50, 60/40, 70/30.
Хочу відзначити, що у цих випарників просто скажений удар нікотином по горлу, тобто щоб ширяти сольові рідини треба мати сталеві легені. А ось під лужний нікотин випарники TPP підійдуть дуже добре.
Я особисто пробував ширяти як на солевусі, так і на лугу, різниця очевидна.
До яких пристроїв підійде бак TPP X
Бак має сумісність майже з усіма пристроями компанії VOOPOO. А саме до пристроїв: ARGUS Pro, DORIC 60, Драг С, Драг Х, Drag S Pnp-X. Також можна встановити в перехідник і накрутити на мод з 510 конектором (перехідник докуповується окремо).
Огляд батарейного блоку
Зовнішній вигляд мода не сильно змінився щодо першої класичної версії. Однак відмінності все-таки є. Почну з шкірвставки. Таке оздоблення корпусу девайса є на всіх драгах і з'явилася навіть на двох акумуляторних блоках з виходом Драг 3.
Матеріал вставки звичайний шкірозамінник. Місце під установку бака розраховане так, щоб підходили баки серії PnP та TPP. Також у верхній частині є датчик затягування.
Крім того, змінили регулювання потужності, ніж на ранніх пристроях серії Драг С або Драг Х. Тепер замість важеля, що виступає, встановлено кільце з накаткою для більш зручного регулювання тяжки. До речі сказати, крім великих пропилів обдування, є 2 маленькі точки (для тугої затяжки).
Лицьова панель також зазнала деяких змін. Кпопка фаєр залишилася такою ж круглою і так само бовтається, а ось кнопки + і тепер здвоєні (як кнопки гучності на телефоні).
Трохи нижче за кнопки +/- розташований слайдер – нововведення, яке дозволяє в один рух заблокувати або вимкнути пристрій.Трохи нижче розташувався порт для зарядки USB Type-C струм 2 А, що проводить.
У нижній частині мода є засувка, відсунувши яку можна відкрити акумуляторний відсік. Встановити можна 3 види акумуляторів: 18650, 20700, 21700. Хочу відзначити, що завдяки прогумованій основі бокс-мод стоїть на столі дуже впевнено.
Режими плати
Працює плата у двох режимах, а саме SMART – мод підлаштовує свою потужність під опір випарника (з обслуговуванням не працює), і RBA – режим ручного налаштування потужності (для обслуговуваних атомайзерів та RBA баз).
Також можна налаштувати режим роботи слайдера: режим блокування (блокування/розблокування кнопок, не блокує автотягу), режим вимкнення/увімкнення пристрою (тут зрозуміло). Є можливість скинути затяжки. На цьому налаштування закінчуються. Про чіпсет, тут стоїть Gene Fan 3.0. Опір, що підтримується від 0.1 ohm до 3.0 ohm.
Прошивка та що вона змінює
Встановлення останньої версії прошивки в першу чергу відкриє вам новий режим роботи плати під назвою TC – термоконтроль. Змінити прошивку можна тут.
Порівняння Drag X та Drag X Pro
Модель з індексом Pro зазнала чималих змін. Перелічу їх списком:
- з'явилася можливість встановлення акумулятора 21700, тоді як класичний ікс підтримує лише 18650,
- додали датчик тяги,
- замість 80 вт як у класичній моделі, у прошці можна виставити від 5 до 100 вт,
- у версії Pro є слайдер, який дозволяє вимкнути модик одним натисканням замість 5, що безсумнівно дуже зручно,
- комплектні баки тепер інші – замість PnP Pod Tank у комплекті з прошкою лежить TPP-X Pod Tank, у якому верхня заправка проти нижньої.
Особистий досвід використання
На мій подив пристроєм користуватися стало дуже приємно. Рішення зі слайдером дуже зручне, тому що тепер не доводиться витрачати зайвий час на те, щоб вимкнути мод.
Так само рішення із захованим отвором під заливку сольової жижки викликає у друзів здивування. Через велику ємність акумулятора (21700) Драг Х живе більше доби при активному ширянні.
Бак теж досить більший – 5.4 мл вистачає на 2 дні активного ширяння. А ось дрип-тип не порадував, при попаданні на оринги рідини комплектна типка відразу перестає триматися в баку і постійно намагається вилетіти. Тому я знайшов типку від Джаста 3, і вона не вилітає з автомайзера.
Дуже зручне рішення з автотягою. Навал у мода тільки в дорогу, пара багато і він густий, а смаку майже немає. Також порадувала швидка зарядка (я особисто не заміряв за скільки він заряджає акумулятор 21700, але за відчуттями це дуже швидко).
Мінуси та плюси
Мінуси:
- у випарників дуже погана смакопередача,
- автотяга може перестати працювати з конденсату, що накопичився в ній,
- drip tip, який погано тримається на о-рингах
- швидка зарядка,
- є навал і дуже густа пара,
- зручна система регулювання обдування,
- гарна автономність через підтримку акумуляторів 21700,
- гарний дизайн,
- велика потужність,
- зручне рішення зі слайдером,
- можливість оновлення прошивки.