(067) 359 -33-27 pridanoe.com.ua

Скільки коштує Hilux 2021 року

Скільки коштує Hilux 2021 року



Тойота Хайлюкс 2021 - ціна в Росії, скільки коштує



Ось за скільки можна продати або купити Тойота Хайлюкс 2021 року в Росії без урахування міста продажу чи покупки.



Нижче виберіть своє місто – там буде точна ціна та корисні графіки.



Розрахувати вартість Тойота Хайлюкс 2021 року



Скільки коштує Тойота Хайлюкс 2021 року залежить зазвичай від регіону продажу, від комплектації та технічного стану, року випуску машини та й в основному від жадібності продавця, незважаючи на переваги та недоліки конкретної машини.



У середньому, на основі знайдених оголошень, середня ринкова вартість Toyota Хайлюкс 2021 становить 5 238 750 рублів, при цьому не враховуються такі технічні характеристики як об'єм двигуна, загальний пробіг або наявність або відсутність тих або інших опцій машини. Облік всіх цих показників зробить дуже складним розрахунок середньої ціни.



Ціни у великих містах Росії



Так як у різних містах вартість може бути дуже різною, то виберіть потрібне місто для уточнення середньої ціни машини в цьому місті та перегляду графіків зі статистикою, а також дізнаєтесь скільки коштував новий Тойота Хайлюкс у 2021 році у цьому місті та скільки втрачає в ціні.



Toyota Hilux (Тойота Хайлюкс)



Зовнішній вигляд Toyota Hilux традиційний для пікапів. Класичні прямокутні форми оптики, радіаторної решітки та паралельної землі капота, короткі звиси, великий дорожній просвіт у 292 мм та відкрита вантажна платформа за кабіною, яка здатна вмістити стандартну європалету та витримати навантаження у 850 кг.Сьоме покоління пікапа випускається з 2004 року (на російський ринок Hilux офіційно надійшов тільки в 2010 році), а в 2011 році у виробництво було запущено рестайлінгову версію.



Виробник якісно попрацював над зовнішнім виглядом автомобіля та оновив силову установку. Фальшрадіаторні грати та форма фар нагадує про інші моделі Toyota: Camry та Land Cruiser. Новий капот, задні та передні крила роблять загальний вигляд автомобіля сучасним та серйозним. Салон не зазнав значних змін. Але варто відзначити новий шестидюймовий монітор бортової мультимедійної системи. Вибір комплектацій простягається від досить простої версії Standard до більш функціональних Comfort і Elegance (все з 2,5-літровим дизелем) до розкішних Prestige і Prestige +, до яких пропонується 3-літровий дизельний агрегат.



Інтер'єр Toyota Hilux практичний і невигадливий. Хоч автомобіль і позиціонується як люксовий пікап, але пікап - це все-таки робоча вантажівка. Пластик панелей і приладової дошки жорсткий, якість припасування деталей швидше задовільна, ніж хороша. З іншого боку, можна відзначити гарну шумоізоляцію салону, яка не дає порушити двигуну тишу навіть на високих обертах. Місця для ніг багато і попереду, і на задньому дивані. Водійська посадка зручна, оглядовість відмінна (за винятком заднього виду), хоча є і прорахунки в ергономіці: наприклад, велике кермо, яке буквально лежить на колінах, керування клімат-контролем.Якщо говорити про оснащення, то в стандарті це бічні дзеркала з електроприводом та підігрівом, тканинна оббивка сидінь, підігрів передніх сидінь, центральний замок з дистанційним керуванням, електропривід переднього та заднього скла, бортовий комп'ютер та кондиціонер. У багатих комплектаціях приладова панель у Toyota Хайлюкс виглядає ефектно, належне місце займає дводинова магнітола з підтримкою MP3 з 6 динаміками, USB/AUX (в базі заглушки та аудіопідготовка з 4 динаміками), є повнокольоровий дисплей з навігацією, камерою заднього огляду та парктроном. салон, електропривод крісла водія, клімат-контроль.



Для російського споживача пропонувалися дві модифікації сьомого покоління Toyota Hilux. Перша - з 2,5-літровим рядним чотирициліндровим дизельним двигуном, який завдяки турбіні розвиває потужність 144 к.с. та розганяє важкий пікап до 100 км/год за 12,5 сек. Цей двигун працює в парі з п'ятиступінчастою механічною трансмісією. У дорожчій модифікації пропонується 3,0-літровий 170-сильний турбодизель із п'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. З ним час розгону до сотні - 11,6 сек. Незважаючи на масу автомобіля майже в дві тонни, дизельні двигуни із системою безпосереднього упорскування Common Rail і змінною геометрією лопаток турбін досить економічні. Середня витрата становить 8,3 л і 8,9 л на сотню відповідно до обсягу двигуна.



Технічні характеристики Toyota Hilux роблять цей пікап неперевершеним на бездоріжжі. Тут і міцна рама, і невеликий передній звис (чого не скажеш про заднє), і гарний кліренс 22 см. Ну і зрозуміло, повний привід з системою відключення переднього диференціала.При цьому навіть власника найпростішого «хайлаксу» повинна радувати думку про те, що його машина, на відміну від наворочених версій з трилітровим мотором, має в своєму розпорядженні чесний самоблокуючий диференціал в задній осі, а не електронну імітацію (у дорогих модифікаціях — вільний). Втім, і на трасі Hilux досить непоганий, головне не забувати, що це вантажівка і у нього передня підвіска незалежна, а задня - ресора. В цілому, керованість цього пікапа на рівні хорошого позашляховика, а потужності двигунів достатньо, щоб не думати про маневри заздалегідь. Щоправда колісна база має значні розміри - 3085 м, і радіус розвороту великий - більше 6 метрів.



Toyota Hilux добре оснащений у плані безпеки. В базі є фронтальні подушки (водійська та переднього пасажира), додатковий стоп-сигнал, антиблокувальна система (ABS). У більш дорогих версіях – датчик дощу, бічні подушки та шторки безпеки, система розподілу гальмівного зусилля (EBD), допоміжна система гальмування (BAS), система електронного контролю стійкості (ESP).



Toyota Hilux може стати чудовим вибором як з міркувань практичності, так і для самовираження. І якщо з останнім все відносно, то головна цінність Hilux - це здатність пересуватися з вантажем будь-якими дорогами або без них. До того ж простору салону достатньо для комфортного перебування п'яти осіб, за задніми сидіннями знайдеться місце ще й для ручної поклажі.



Toyota Hilux 2.7 MT Стандарт (02.2021 - 12.2022) - Технічні характеристики



Порівняння Toyota Hilux із конкурентами



Ми вивчили запити людей в інтернеті та підібрали для вас найчастіші порівняння автомобілів.



Повний список порівняння з Toyota Hilux



Коментарі



Продаж Toyota Hilux 2020-2022.



Який двигун у Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт?



У Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт встановлений Рядний, 4-циліндровий бензиновий двигун з об'ємом 2.7 літра 2TR-FE.



Скільки кінських сил у Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт?



Яка максимальна швидкість у Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт?



Скільки коштує Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт?



Ціна нової машини Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт на момент випуску 3 641 000 руб.



Який бензин заливати у Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт?



У Toyota Hilux TGN126 2021 2.7 MT Стандарт потрібно заливати Бензин АІ-92 за рекомендацією виробника.



Toyota HiLux (Тойота Хайлюкс)



Toyota Hilux – великогабаритний потужний пікап уславленого японського бренду, що відрізняється підвищеною прохідністю. Історія моделі почалася далекого 1983 року. На сьогоднішній день випущено вісім поколінь автомобіля. Останнє з них уже один раз зазнавало оновлення.



А 2020 року стало відомо, що восьме покоління чекає на другий рестайлінг. Він торкнувся як дизайну, так і технічного обладнання. Авто, яке на сьогоднішній день вже надійшло у продаж у деяких країнах, стало агресивнішим і брутальнішим зовні. Воно отримало вузькі передні світлодіодні фари, що надають агресії. Радіаторні грати стали масивними і чорними. На крилах з'явилися великі захисні накладки, а по всьому низу кузова – пластикове обваження для захисту. Передній бампер також знайшов захист для поїздок бездоріжжям.А ззаду з'явився спеціальний пластиковий блок, у якому встановлено стоп-сигнал та ручку для відкривання борту. Автомобіль продається на стильних литих дисках 18 радіусу.



Виконаний у темних відтінках салон став ще шикарнішим і просторішим. Він розрахований на п'ять осіб разом із водієм. Внутрішній простір оздоблений дорогою шкірою, а також якісним пластиком та тканиною. Приладова панель знайшла новий дизайн. Вона виконана як сенсорного екрана. Також на машину почали встановлювати більш просунуту мультимедійну систему з великою кількістю опцій та покращеним звучанням. Вона є величезним сенсорним дисплеєм, що трохи виступає за габарити панелі приладів.



Автомобіль придбав покращену підвіску з новими налаштуваннями амортизаторів. Тепер вона стала менш жорсткою, але більш надійною і впевненою на бездоріжжі і при перевезенні важких вантажів. Новинка комплектується безліччю передових систем безпеки та електронних помічників. Наприклад, вона отримала інноваційну систему, яка не лише утримує машину в смузі, а й може пригальмовувати при перешкоді. З'явилися нові налаштування системи курсової стабілізації. Також є деякі зміни і у моторній лінійці.



Розміри



Габарити Хайлюкса залишилися практично незмінними. Його довжина дуже вражаюча і становить цілих 5325 мм, ширина – 1855 мм, висота – 1815 мм. Колісна база становила 3085 мм. Кліренс новинки дорівнює 227 мм, що говорить про справжню позашляхову прохідність. Такий дорожній просвіт у поєднанні з повним приводом дозволяє з легкістю долати навіть значні перешкоди.



У кузові автомобіля легко міститься навіть дуже великогабаритний вантаж. Вантажопідйомність пікапа дорівнює 710 кг.Цього цілком достатньо для перевезення дуже важких речей та предметів.



Двигуни та трансмісія



Для більшості ринків оновлена ​​Toyota буде комплектуватися тільки дизельними двигунами, один з яких став потужнішим. Перший двигун має об'єм 2,4 літра і потужність 150 кінських сил. Друга силова установка об'ємом 2,8 л тепер видає цілих 204 л. Цікаво, що тепер цей двигун став не тільки спритніше і швидше, а й економічніше.



Авто може оснащуватися шестиступінчастою механічною трансмісією або шестидіапазонним автоматом. Воно випускається лише з повним типом приводу.



Підсумок



Toyota Hilux після рестайлінгу вже почала продаватися у багатьох країнах світу. При цьому продаж іде досить активно, незважаючи ні на що. Великий позашляховий пікап привертає увагу покупців своєю безпекою та надійністю, вантажопідйомністю та прохідністю. При своєму преміальному оснащенні та шикарному дизайні цей автомобіль за кордоном використовується переважно за своїм прямим призначенням та повністю виправдовує себе.



На думку фахівців, машина обов'язково зацікавить багатьох власників заміських будинків або тих, кому по роботі необхідно перевозити вантажі або часто їздити бездоріжжям. Крім того, вона неодмінно сподобається автолюбителям, які віддають перевагу великим і потужним авто з прекрасними ходовими якостями. Це – типово чоловічий автомобіль. Хоча, можливо, ця думка суб'єктивна.



В даний час вже починаються продажі оновленого Хайлюксу та в Росії. Як і у всьому світі, в нашій країні він надійде в автосалони у чотирьох комплектаціях - Business, Comfort, Premium та Legend. Вони відрізняються один від одного рівнем оснащеності та деякими іншими особливостями.Мінімальна вартість пікапа на російському ринку становить не менше 2500000 рублів.



На відміну від усього світу, в Росії цей «японець» здебільшого – не машина для перевезення вантажів та поїздок по бездоріжжю на полювання чи рибалку, а справжній преміум-клас із відмінними позашляховими якостями, потужними двигунами та шикарним оснащенням. як і попередні версії, тут чекає переважно міська та трасова експлуатація. переважно чоловіків, яким хочеться показати свою брутальність, та котрі люблять великі автомобілі.



Це авто коштує недешево і вимагає значних витрат на обслуговування та утримання. Тому дозволити його може далеко не кожен росіянин.



Тойота Хайлюкс 2021 - ціна в Росії, скільки коштує



Ось за скільки можна продати або купити Тойота Хайлюкс 2021 року в Росії без урахування міста продажу чи покупки.



Нижче виберіть своє місто – там буде точна ціна та корисні графіки.



Розрахувати вартість Тойота Хайлюкс 2021 року



Скільки коштує Тойота Хайлюкс 2021 року залежить зазвичай від регіону продажу, від комплектації та технічного стану, року випуску машини та й в основному від жадібності продавця, незважаючи на переваги та недоліки конкретної машини.



У середньому, на основі знайдених оголошень, середня ринкова вартість Toyota Хайлюкс 2021 становить 5 238 750 рублів, при цьому не враховуються такі технічні характеристики як об'єм двигуна, загальний пробіг або наявність або відсутність тих або інших опцій машини. складним є розрахунок середньої ціни.



Ціни у великих містах Росії



Так як у різних містах вартість може бути дуже різною, то виберіть потрібне місто для уточнення середньої ціни машини в цьому місті та перегляду графіків зі статистикою, а також дізнаєтесь скільки коштував новий Тойота Хайлюкс у 2021 році у цьому місті та скільки втрачає в ціні.



Toyota Hilux (Тойота Хайлюкс)



Зовнішній вигляд Toyota Hilux традиційний для пікапів. Класичні прямокутні форми оптики, радіаторної решітки та паралельної землі капота, короткі звиси, великий дорожній просвіт у 292 мм та відкрита вантажна платформа за кабіною, яка здатна вмістити стандартну європалету та витримати навантаження у 850 кг. Сьоме покоління пікапа випускається з 2004 року (на російський ринок Hilux офіційно надійшов тільки в 2010 році), а в 2011 році у виробництво було запущено рестайлінгову версію.



Виробник якісно попрацював над зовнішнім виглядом автомобіля та оновив силову установку. Фальшрадіаторні грати та форма фар нагадує про інші моделі Toyota: Camry та Land Cruiser. Новий капот, задні та передні крила роблять загальний вигляд автомобіля сучасним та серйозним. Салон не зазнав значних змін. Але варто відзначити новий шестидюймовий монітор бортової мультимедійної системи. Вибір комплектацій простягається від досить простої версії Standard до більш функціональних Comfort і Elegance (все з 2,5-літровим дизелем) до розкішних Prestige і Prestige +, до яких пропонується 3-літровий дизельний агрегат.



Інтер'єр Toyota Hilux практичний і невигадливий. Хоч автомобіль і позиціонується як люксовий пікап, але пікап - це все-таки робоча вантажівка.Пластик панелей і приладової дошки жорсткий, якість припасування деталей швидше задовільна, ніж хороша. З іншого боку, можна відзначити гарну шумоізоляцію салону, яка не дає порушити двигуну тишу навіть на високих обертах. Місця для ніг багато і попереду, і на задньому дивані. Водійська посадка зручна, оглядовість відмінна (за винятком заднього виду), хоча є і прорахунки в ергономіці: наприклад, велике кермо, яке буквально лежить на колінах, керування клімат-контролем. Якщо говорити про оснащення, то в стандарті це бічні дзеркала з електроприводом та підігрівом, тканинна оббивка сидінь, підігрів передніх сидінь, центральний замок з дистанційним керуванням, електропривід переднього та заднього скла, бортовий комп'ютер та кондиціонер. У багатих комплектаціях приладова панель у Toyota Хайлюкс виглядає ефектно, належне місце займає дводинова магнітола з підтримкою MP3 з 6 динаміками, USB/AUX (в базі заглушки та аудіопідготовка з 4 динаміками), є повнокольоровий дисплей з навігацією, камерою заднього огляду та парктроном. салон, електропривод крісла водія, клімат-контроль.



Для російського споживача пропонувалися дві модифікації сьомого покоління Toyota Hilux. Перша - з 2,5-літровим рядним чотирициліндровим дизельним двигуном, який завдяки турбіні розвиває потужність 144 к.с. та розганяє важкий пікап до 100 км/год за 12,5 сек. Цей двигун працює в парі з п'ятиступінчастою механічною трансмісією. У дорожчій модифікації пропонується 3,0-літровий 170-сильний турбодизель із п'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. З ним час розгону до сотні - 11,6 сек.Незважаючи на масу автомобіля майже в дві тонни, дизельні двигуни із системою безпосереднього упорскування Common Rail і змінною геометрією лопаток турбін досить економічні. Середня витрата становить 8,3 л і 8,9 л на сотню відповідно до обсягу двигуна.



Технічні характеристики Toyota Hilux роблять цей пікап неперевершеним на бездоріжжі. Тут і міцна рама, і невеликий передній звис (чого не скажеш про заднє), і гарний кліренс 22 см. Ну і зрозуміло, повний привід із системою відключення переднього диференціала. При цьому навіть власника найпростішого «хайлаксу» повинна радувати думку про те, що його машина, на відміну від наворочених версій з трилітровим мотором, має в своєму розпорядженні чесний самоблокуючий диференціал в задній осі, а не електронну імітацію (у дорогих модифікаціях — вільний). Втім, і на трасі Hilux досить непоганий, головне не забувати, що це вантажівка і у нього передня підвіска незалежна, а задня - ресора. В цілому, керованість цього пікапа на рівні хорошого позашляховика, а потужності двигунів достатньо, щоб не думати про маневри заздалегідь. Щоправда колісна база має значні розміри - 3085 м, і радіус розвороту великий - більше 6 метрів.



Toyota Hilux добре оснащений у плані безпеки. В базі є фронтальні подушки (водійська та переднього пасажира), додатковий стоп-сигнал, антиблокувальна система (ABS). У більш дорогих версіях – датчик дощу, бічні подушки та шторки безпеки, система розподілу гальмівного зусилля (EBD), допоміжна система гальмування (BAS), система електронного контролю стійкості (ESP).



Toyota Hilux може стати чудовим вибором як з міркувань практичності, так і для самовираження.І якщо з останнім все відносно, то головна цінність Hilux - це здатність пересуватися з вантажем по будь-яких дорогах або без них.

Схожі записи

 
Моя корзина
Ваша корзина пуста.
Поиск
Выбор валюты
Евро
Рубль
Доллар
Гривна
Вход на сайт
Забыли пароль?
Ещё не зарегистрированы? Записи