Скільки стоп-сигналів має бути на автомобілі?
Мені багато хто говорить, що є якийсь регламент чи тих закон, про те, що на автомобілі має бути встановлено щонайменше 3 стоп-сигнали?
так, 3, але це як з ременями, якщо третій (котрий по центру зазвичай нагорі) конструкцією не передбачений, то пішли у сад!
що за бреддд. Заводський стандарт і все нах за бажанням можна поставити ще
Ми постійно додаємо новий функціонал до основного інтерфейсу проекту. На жаль, старі браузери не в змозі якісно працювати з сучасними програмними продуктами.
Стоп-сигнали
З кожним роком автомобілі стають все більш досконалими, технологічними, напханими електронікою. У геометричній прогресії зростає і кількість систем безпеки, які контролюють не тільки машину, але й водія. сигнал, який не зазнав серйозних змін за 90 років свого існування.
До 20-х років гальмами обладналися тільки задні колеса автомобіля. автомобіля, що їде попереду, це призводило до великої кількості аварій, незважаючи на те, що дорожній рух навіть у найбільших містах світу був, м'яко сказати, не таким інтенсивним, як сьогодні.У зв'язку з цим виникла потреба обладнати автомобіль пристроєм, що попереджає учасників руху про гальмування. Перші стоп-сигнали були поєднані з лампою підсвічування номерного знака. Нижня половинка ліхтаря – біла, освітлювала номерний знак, а верхня – червона запалювалася щоразу, коли водій починав гальмування.
У 1986 році в Америці автовиробників зобов'язали оснащувати машини не тільки двома стоп - сигналами з боків, а й ще одним по центру, вище за лінію правого і лівого «стопів». У Європі цей закон було запроваджено пізніше – 1998 року. Ініціатором появи додаткового стоп-сигналу став держсекретар міністерства транспорту США – Елізабет Доул. Тому поряд із назвами «центральний» та «третій» в Америці можна зустріти і жартівливе – «світло Лідді».
Центральний стоп-сигнал особливо корисний у тих країнах, де поворотники на автомобілях також червоного кольору. Крім того, третій сигнал залишається видно водію, що знаходиться позаду авто, при мінімальній дистанції, скажімо, у пробці. Також "третій стоп" страхує від такого випадку, коли одна з ламп перегорає, і автомобіль рухається тільки з одним стоп-сигналом.
Центральний стоп – сигнал
Як основні, так і додаткові стоп сигнали можуть бути у вигляді одиночної лампи, набору світлодіодів або неонової трубки.
Зустрічаються і альтернативні варіанти встановлення центральних стоп-сигналів. на Jeep Wrangler та Land Rover Freelander додатковий "стоп" знаходиться на тримачі запасного колеса
Крім стандартних «стопів», які горять при натисканні на гальмо педаль, існують і стоп-сигнали з додатковими функціями.Наприклад, на автомобілі BMW в стоп-сигнали встановлюються світлодіодні лампи, які мають два режими роботи - вони змінюють яскравість світіння залежно від інтенсивності гальмування. Наступним кроком в історії автомобільної світлотехніки можуть стати лазерні стоп-сигнали, які можна побачити на концептах Audi. Суть винаходу в тому, що випромінювач проектує на дорожнє полотно за автомобілем промені у формі трикутника, які відображаються від крапель води під час дощу або туману. Таким чином, водій, що їде позаду автомобіля з такими ліхтарями, буде бачити перед собою на дорозі межу червоного кольору.
На легкових автомобілях ліхтарі стоп-сигналів можуть знаходитись у різних місцях: кришка багажника, задні стійки або задні крила. Центральний стоп-сигнал може знаходитися в салоні за заднім склом угорі, на дверях багажника або задньому спойлері. Інші способи установки зустрічаються нечасто. Наприклад, на Jeep Wrangler та Land Rover Freelander додатковий стоп-сигнал встановлений на тримачі запасного колеса. На комерційних автомобілях, фургонах та вантажівках стоп – сигнали закріплюють на кромці даху.
Стоп-сигнал спалахує ще до того, як автомобіль починає реально сповільнюватися
Пристрій та принцип роботи
Найпростіший стоп-сигнал складається з ліхтаря та вимикача (переривника), який ще називають «жабою». Вимикач є пластиковим корпусом, усередині якого знаходяться дві пари клем, пружина і шток. Кріпиться цей пристрій на кронштейн педалі гальма. При натисканні на педаль гальма шток входить у корпус вимикача, замикаючи контакт – лампа загоряється. Коли водій відпускає педалі, шток під дією пружини висувається, а контакти відповідно розмикаються.
Важливий момент: у будь-якої педалі гальма є невеликий вільний хід. Водій вже натиснув на педаль, а автомобіль ще не почав сповільнюватися. автомобіль насправді почне гальмувати. Завдяки цьому у нього буде більше часу, щоб підготуватися до гальмування. самому.
Правила застосування дорожніх світлофорів
7.1 Загальні вимоги
7.1.1 Групи, типи, виконання дорожніх світлофорів (далі - світлофори) повинні відповідати вимогам ГОСТ Р 52282, додаток Д. У процесі експлуатації технічний стан світлофорів повинен відповідати вимогам ГОСТ Р 50597.
7.1.2 Світлофори застосовують для регулювання черговості пропуску транспортних засобів та пішоходів, а також для позначення небезпечних ділянок доріг.
7.2 Умови застосування світлофорів
7.2.1 Світлофори Т.1 та Т.1.г застосовують на перехрестях у разі одночасного пропуску транспортних засобів у всіх дозволених напрямках з даного підходу до перехрестя та на регульованих пішохідних переходах, розташованих між перехрестями.
Допускається застосування цих світлофорів перед залізничними переїздами у населених пунктах (за погодженням з організаціями, що містять залізничні переїзди), перетинами дороги з трамвайними лініями, перед перетинами велосипедної доріжки з проїжджою частиною, у місцях звуження проїзної частини для поперемінного пропуску зустрічних потоків.
7.2.2 Світлофори Т.1.п, Т.1.л і Т1.пл застосовують для роздільного пропуску транспортних засобів у певних напрямках з даного підходу до перехрестя у випадках, якщо з технічних чи економічних міркувань неможливе застосування світлофорів Т.2.
7.2.3 Світлофори Т.2 застосовують для регулювання руху в певних напрямках у випадках, коли транспортний потік, що рухається по їхньому дозвільному сигналу, не має перетинів (злиттів) у межах перехрестя з транспортними потоками інших напрямків руху, а також перетинів з пішохідними потоками (безконфліктне регулювання). ). У цьому випадку кожному напрямку руху транспортних засобів має відповідати свій світлофор.
Світлофори Т.2 допускається обладнати табличкою білого кольору розміром 400х400 мм із зображенням чорної стрілки(ок), що вказує напрямки руху, які регулюються даним світлофором (рисунок В.23).
7.2.4 Світлофори Т.1 будь-яких виконань та Т.2 з розсіювачами діаметром 300 мм встановлюють:
- на дорогах поза населеними пунктами;
- на магістральних дорогах швидкісного та регульованого руху та вулицях загальноміського значення по СНиП 2.07.01 [2] та площах;
- на міських вулицях та дорогах інших категорій із допустимою швидкістю руху транспортних засобів понад 60 км/год.
Світлофори Т.1 будь-яких виконань та Т.2 з розсіювачами діаметром 300 мм (червоний сигнал) та 200 мм (жовтий та зелений сигнали) встановлюють на другорядних дорогах та вулицях перед перетинами з перерахованими дорогами та вулицями.
Світлофори Т.1 будь-яких виконань і Т.2 з розсіювачами діаметром 200 мм встановлюють у всіх інших випадках.
7.2.5 Спільне встановлення світлофорів Т.1 будь-яких виконань та Т.2 на одному підході до перехрестя допускається, коли транспортні потоки, регульовані світлофорами Т.1, відокремлені піднятими напрямними острівцями, острівцями безпеки або розділовими смугами від потоків, регульованих світлофорами Т.2 .
7.2.6 Світлофори Т.3 будь-яких виконань допускається застосовувати як повторювачі сигналів світлофорів Т.1 таких же виконань, якщо їх видимість для водія транспортного засобу, що зупинився біля стоп-лінії на крайній смузі проїзної частини даного напрямку, утруднена. Світлофори Т.3 будь-яких виконань встановлюють на одній стійці зі світлофорами Т.1 таких же виконань.
Допускається застосовувати світлофор Т.3 (замість світлофора Т.9) для регулювання руху велосипедистів у місцях перетину велосипедної доріжки з проїжджою частиною дороги або регульованим пішохідним переходом. В цьому випадку світлофор повинен бути забезпечений табличкою білого кольору розміром 200х200 мм із зображеним на ній велосипедом чорного кольору.
7.2.7 Світлофори Т.4 будь-яких виконань застосовують для регулювання руху на окремих смугах проїжджої частини при організації реверсивного руху.
В'їзди в тунелі зі штучним освітленням обладнують цими світлофорами, якщо тунель має довжину понад 300 м або розташований на горизонтальній кривій, а також за умовами безпеки руху.
7.2.8 Світлофори Т.5 застосовують лише для безконфліктного регулювання руху трамваїв, а також маршрутних автобусів та тролейбусів, що рухаються спеціально виділеною смугою.
7.2.9 Світлофори Т.6 будь-яких виконань та світлофори Т.10 застосовують для регулювання руху через залізничні переїзди. Необхідність та порядок їх розміщення визначаються відповідними нормативно-технічними документами.
Світлофори Т.6 будь-яких виконань, крім того, застосовують для регулювання руху через розвідні мости та на причалах поромних переправ. Дозволяється застосовувати їх у місцях виїзду на дорогу транспортних засобів оперативних служб.
7.2.10 Світлофори Т.7 застосовують для позначення нерегульованих перехресть та пішохідних переходів.
7.2.11 Світлофори Т.8 допускається застосовувати для регулювання руху на внутрішніх територіях підприємств, організацій, а також за тимчасового звуження проїжджої частини для організації реверсивного руху по одній смузі.
7.2.12 Світлофори Т.9 застосовують для регулювання руху велосипедистів у місцях перетину велосипедної доріжки з проїжджою частиною дороги або регульованим пішохідним переходом.
7.2.13 Світлофори П.1 та П.2 застосовують для регулювання руху пішоходів через дорогу на регульованих перехрестях та пішохідних переходах поза перехрестями.
Світлофори з розсіювачами діаметром 300 мм (розміром 300х300 мм) встановлюють на дорогах, що мають чотири і більше смуг для руху в даному напрямку, світлофори з розсіювачами діаметром 200 мм (розміром 200х200 мм) - на дорогах з меншою кількістю смуг.
7.2.14 Світлофори Т.1 будь-яких виконань, Т.2, П.1 та П.2 застосовують для регулювання руху на перехрестях та в інших місцях, де перетинаються в одному рівні транспортні потоки, а також транспортні та пішохідні потоки. Вказані світлофори застосовують за наявності хоча б однієї з наступних чотирьох умов:
Умова 1. Інтенсивність руху транспортних засобів напрямків, що перетинаються, протягом кожного з будь-яких 8 год робочого дня тижня не менше значень, зазначених у таблиці 10.
Таблиця 10 - Інтенсивність руху транспортних потоків напрямків, що перетинаються
Число смуг руху в одному напрямку
Інтенсивність руху транспортних засобів, од./год.
у двох напрямках
по другорядній дорозі в одному, найбільш завантаженому напрямку
Умова 2. Інтенсивність руху транспортних засобів по дорозі становить не менше 600 од./год. (для доріг з розділювальною смугою - 1000 од./год.) в обох напрямках протягом кожного з будь-яких 8 годин робочого дня тижня. Інтенсивність руху пішоходів, що перетинають проїжджу частину цієї дороги в одному, найбільш завантаженому напрямку в той же час становить не менше 150 піш./год.
У населених пунктах із кількістю жителів менше 10000 чол. значення інтенсивності руху транспортних засобів та пішоходів за умовами 1 та 2 становлять 70% від зазначених.
Умова 3. Значення інтенсивності руху транспортних засобів та пішоходів за умовами 1 та 2 одночасно становлять 80% або більше від зазначених.
Умова 4. На перехресті вчинено не менше трьох дорожньо-транспортних пригод за останні 12 місяців, які могли бути запобігти за наявності світлофорної сигналізації. У цьому умови 1 чи 2 повинні виконуватися на 80% і більше.
7.2.15 Необхідність введення світлофорного регулювання у місцях перетину дороги з велосипедною доріжкою повинна розглядатися у разі, якщо інтенсивність велосипедного руху перевищує 50 вел./год.
7.2.16 Світлофори Т.1 будь-яких виконань, Т.2, Т.9 (або Т.3 будь-яких виконань), П.1 та П.2 також допускається застосовувати у випадках, не передбачених 7.2.14 та 7.2.15, зокрема, якщо відстань між сусідніми регульованими перехрестями, включеними до системи координованого управління рухом, перевищує 800 м-коду.
7.2.17 Реверсивне регулювання із застосуванням світлофорів Т.4 будь-яких виконань вводиться на дорогах з трьома та більше смугами для руху в обох напрямках за відповідного техніко-економічного обґрунтування.
7.2.18 Світлофори Т.7 застосовують, якщо інтенсивність руху транспортних засобів та пішоходів становить не менше половини від норм для умов 1 та 2 по 7.2.14 або не забезпечена видимість для зупинки транспортного засобу, що рухається зі швидкістю, дозволеною на попередній ділянці дороги перед перехрестям чи пішохідним переходом.
7.2.19 На ділянках звуження доріг світлофори Т.8 застосовують, якщо є лише одна смуга для руху в обох напрямках і рух через обмежену видимість не може бути організований за допомогою знаків 2.6 та 2.7 по 5.3.10.
7.2.20 Перед мостовими спорудами світлофори Т.8 встановлюють, якщо здатність цих споруд, що несе, не дозволяє здійснювати одночасний пропуск потоків транспортних засобів зустрічних напрямків.
7.3 Порядок встановлення світлофорів
7.3.1 При встановленні транспортних світлофорів (крім Т.3 будь-яких виконань, Т.9, П1 та П2) повинна бути забезпечена видимість їх сигналів з відстані не менше 100 м з будь-якої смуги руху, на яку поширюється їхня дія. Якщо цю умову виконати неможливо, встановлюють знак 1.8 "Світлофорне регулювання" 5.2.11.
Сигнали додаткової секції світлофорів Т.1п, Т.1л, Т.1пл та сигнал світлофора Т.9 повинні розпізнаватись на відстані не менше 50 м.
Для покращення видимості додаткової секції світлофори Т.1.п, Т.1.л та Т.1.пл обладнають екранами білого кольору прямокутної форми із закругленими кутами, що виступають за габарити світлофора на 120 мм. Допускається форма екрану, що повторює контури світлофора.
7.3.2 При встановленні світлофорів Т.3 будь-яких виконань повинна бути забезпечена видимість їх сигналів для водія транспортного засобу, що зупинився перед знаком 6.16 "Стоп-лінія" або розміткою 1.12 "Стоп-лінія" на крайній смузі, найближчій до цього світлофора.
7.3.3 Світлофори Т.4 будь-яких виконань встановлюють перед в'їздом на смугу і протягом усієї ділянки дороги над кожною смугою з реверсивним регулюванням. При цьому з місця встановлення кожного світлофора повинна бути забезпечена видимість сигналів наступного руху світлофора.
У разі застосування у тунелях світлофорів Т.4 їх встановлюють на початку тунелю над кожною смугою руху.
7.3.4 Світлофори П.1 і П.2 встановлюють на тротуарах з обох сторін проїжджої частини, а за наявності розділової смуги або піднесеного острівця безпеки - і на них, якщо кількість смуг руху в одному напрямку більше двох (рисунок В.24а).
Під час встановлення пішохідних світлофорів повинна бути забезпечена видимість їх сигналів пішоходами з протилежного боку проїжджої частини дороги.
Пішохідними світлофорами обладнають всі пішохідні переходи, розташовані на регульованому перехресті.
7.3.5 Висота установки світлофорів від нижнього краю корпусу до поверхні проїжджої частини (рисунок В.23) становить:
1) для транспортних світлофорів (крім Т.3 всіх виконань, Т.5 та Т.9):
- при встановленні над проїзною частиною - від 5 до 6 м. Допускається встановлювати світлофори над проїзною частиною на висоті від 6 до 8 м для дотримання вимог 6.2.14;
- при встановленні збоку від проїжджої частини – від 2 до 3 м;
2) для світлофорів Т.3 будь-яких виконань, Т.9 – від 1,5 до 2,0 м;
3) для світлофорів Т.5 – від 2 до 4 м;
4) для пішохідних світлофорів – від 2,0 до 2,5 м.
Світлофори різних типів, що встановлюються на одній опорі та звернені до учасників руху одного напрямку, розміщують відносно один одного по вертикалі в послідовності (знизу вгору): Т.3 будь-яких виконань, П.1 (П.2), Т.1 (Т.1). 1.п, Т.1.л, Т.1.пл) або Т.2, Т.5
7.3.6 Опорні конструкції, що використовуються для кріплення світлофорів, встановлюють поза проїзною частиною дороги, їх елементи, що знаходяться над проїжджою частиною, не повинні бути нижчими від краю корпусу світлофора, що розміщується над проїжджою частиною по 7.3.5.
7.3.7 Відстань від краю проїжджої частини до світлофора, встановленого збоку від проїжджої частини, має становити від 0,5 до 2,0 м-коду.
Відстань від ближнього краю проїжджої частини до світлофора, встановленого над проїжджою частиною, повинна бути не менше ніж 4 м.
При забезпеченій видимості сигналів пішохідного світлофора допускається встановлювати його на відстані до 5 м від краю проїжджої частини.
7.3.8 Відстань від пішохідних світлофорів до найближчого кордону пішохідного переходу має бути не більше 1 м
Протягом однієї дороги висота встановлення транспортних світлофорів та їх віддалення від проїжджої частини мають бути по можливості однакові.
7.3.9 Світлофори встановлюють на відстані не менше ніж 1 м від контактних проводів трамвая або тролейбуса до будь-якої точки корпусу світлофора.
7.3.10 Транспортні світлофори (крім Т.1.г) встановлюють збоку від проїжджої частини перед перехрестям або над проїжджою частиною (крім Т.3, Т.6, Т.10). Світлофор Т.1.г встановлюють лише над проїжджою частиною.
Праворуч від проїжджої частини даного напрямку встановлюють світлофори Т.1, Т.1.п, Т.1.пл, Т.2 зі стрілками "прямо", "направо", "прямо та направо", Т.3, Т.3 .п, Т.6, Т.7, Т.8, Т.9 та Т.10.Світлофори Т.1.л, Т.2 зі стрілками "ліворуч" або "прямо і ліворуч" і Т.3.л встановлюють ліворуч на розділовій смузі, що направляє острівці або острівці безпеки, при односторонньому русі - ліворуч від дороги.
На дорогах з двостороннім рухом за відсутності перед перехрестям розділової смуги, що направляють острівців або острівців безпеки допускається встановлення світлофора Т.1. в іншому випадку Т.1.л розміщують над проїжджою частиною. Світлофори Т.2 зі стрілками "ліворуч", "прямо" або "прямо і ліворуч" у цих випадках встановлюють над проїжджою частиною.
Якщо режим роботи світлофорного об'єкта передбачає різну тривалість та (або) послідовність світлофорних сигналів для кожної зі смуг руху, то світлофори Т.2 встановлюють над відповідними смугами руху.
Світлофор Т.5 встановлюють праворуч або над спеціально виділеною смугою маршрутних транспортних засобів. При регулюванні руху трамваїв допускається встановлення світлофорів Т.5 між шляхами.
Допускається встановлювати світлофори Т.7 на піднесеному центральному острівці, острівці безпеки або над центром перехрестя.
7.3.11 Світлофори Т.1 будь-яких виконань та Т.2, встановлені збоку від проїжджої частини, дублюють.
Дублюючий світлофор встановлюють на перехресті або за ним з урахуванням найкращої видимості сигналу світлофора водієм.
За наявності розділових смуг, що направляють острівців або острівців безпеки, дублюючі світлофори (крім Т.1.п, Т.2 зі стрілкою "направо") встановлюють на перехресті, за ним між проїжджими частинами або зліва від перехрестя.При цьому встановлення дублюючого світлофора ліворуч за перехрестям допускається, якщо проїжджа частина у зустрічному напрямку має не більше трьох смуг руху, а інтенсивність руху по кожній смузі становить не більше 500 од./год.
Світлофори Т.1.п і Т.2 (зі стрілкою "направо") дублюють, якщо поворот праворуч здійснюється в два ряди і більше. Дублюючі світлофори встановлюють на перехресті або безпосередньо за ним між проїжджими частинами або праворуч. При встановленні світлофора праворуч кількість смуг у попутному напрямку має бути не більше трьох, а інтенсивність руху по кожній смузі становить не більше 500 од./год.
За відсутності роздільних смуг, піднятих напрямних острівців або піднятих острівців безпеки дублюючі світлофори встановлюють безпосередньо за перехрестям: Т.1.п або Т.2 (зі стрілкою "направо") - праворуч, решта - ліворуч у разі, якщо кількість смуг у цьому напрямку не перевищує трьох, а інтенсивність руху по кожній смузі становить не більше 500 од./год (рисунок В.23а).
7.3.12 При недотриманні умов, перелічених у 7.3.11, світлофори (крім Т.3 будь-яких виконань) встановлюють над проїжджою частиною (рисунок В.23б).
Світлофори, розташовані над проїжджою частиною, допускається не дублювати.
7.4 Режими роботи світлофорів
7.4.1 Усі світлофори, встановлені на одному світлофорному об'єкті (крім світлофорів Т.4 будь-яких виконань), повинні працювати у взаємоузгоджених режимах.
Будь-який світлофорний об'єкт, що входить до системи координованого управління рухом, повинен мати можливість працювати в індивідуальному (резервному) автоматичному режимі, незалежно від інших світлофорних об'єктів.
7.4.2 Для світлофорів Т.1, Т.3 будь-яких виконань, Т.2 і Т.9 дотримуються послідовності включення сигналів: червоний - червоний з жовтим - зелений - жовтий - червоний. При цьому тривалість сигналу червоний з жовтим повинна бути не більше 2 с, тривалість жовтого сигналу у всіх випадках повинна бути 3 с. Якщо розрахункова тривалість проміжного такту перевищує зазначені значення, тривалість червоного сигналу збільшують на час перевищення. Ця вимога не поширюється на контролери, що знаходяться в експлуатації, не здатні ділити проміжний такт.
Допускається послідовність включення сигналів: червоний – зелений – жовтий – червоний+ якщо світлофорний об'єкт не включений до системи координованого керування рухом.
7.4.3 Режим роботи світлофорної сигналізації з використанням світлофорів Т.1, Т.3 (будь-яких виконань), Т.2, Т.8 і Т.9 може передбачати миготіння зеленого сигналу протягом 3 с безпосередньо перед його вимкненням з частотою 1 миттєвість ./с (допускається відхилення від зазначеної частоти ±10%), для світлофорів П.1 та П.2 такий режим є обов'язковим.
Для інформування водіїв та пішоходів про час, що залишився до закінчення горіння зеленого сигналу, допускається застосування цифрового табло.
На пішохідних переходах, якими регулярно користуються сліпі та слабозорі пішоходи, додатково до світлофорної сигналізації застосовують звукову сигналізацію, що працює у узгодженому режимі з пішохідними світлофорами.
7.4.4 У період зниження інтенсивності руху до значень менше 50% для умов 1 та 2 по 7.2.14 світлофори Т.1 та Т.3 (будь-яких виконань), Т.2 та Т.9 переводять на режим миготіння жовтого сигналу з частотою , вказаній у 7.4.3 для зеленого сигналу.
За умовами безпеки руху допускається залишати ці світлофори в режимі триколірної сигналізації протягом доби.
7.4.5 Послідовність включення сигналів світлофорів Т.4, Т.8 - почергове включення червоного та зеленого сигналів, а для світлофора Т.4.ж - червоного, зеленого та жовтого сигналів відповідно до режиму регулювання.
Послідовність включення сигналів світлофорів Т.5 визначається схемою організації руху.
Світлофори Т.6, Т.6.д, Т.7 та Т.10 повинні забезпечувати поперемінне включення двох сигналів або миготіння одного сигналу з частотою, зазначеною в 7.4.3 для зеленого сигналу.
Послідовність включення сигналів пішохідних світлофорів: червоний – зелений – червоний+ відповідно до робочого режиму світлофорного об'єкта.
7.4.6 При регулюванні руху світлофорами Т.1.п, Т.1.л і Т.1.пл неприпустима постійна дія будь-якої комбінації сигналів (наприклад, червоний сигнал із сигналом додаткової секції).
]Виробництво, продаж світлофорів, контролерів, дорожнього обладнання та сигнальної світлотехніки
Люстри, торшери, бра, світильники
АСОРТИМЕНТ — повний асортимент сигнальної та світлової техніки для різних галузей
ДОСВІД — понад 20 років на ринку світлової техніки, відмінна репутація та довіра Клієнтів
МОНТАЖ та ГАРАНТІЯ — мінімальний час на доставку та монтаж від моменту покупки до підписання акта виконаних робіт